هزینه سفر تجاری کسب با اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هزینه سفر تجاری کسب با اجاره خودرو

گزارش جدید توسط بنیاد تجارت جهانی کسب و کار (سفرآلامو)، در همکاری باl (اجاره ماشین)، تأثیر مثبت اقتصادی سفر تجاری را به اقتصاد کشور نشان می دهد.

“گزارش اقتصادی تاثیر اقتصادی تجاری ایالات متحده” نشان داد که سفر تجاری اجاره ماشین در تهران به حدود 3 درصد (547 میلیارد دلار) از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2016 منجر شد. علاوه بر این، تحقیقات نشان داد که برای هر 1 درصد تغییر در هزینه سفر تجاری، بر اساس گزارش، 74000 شغل، 5.5 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی، 3.3 میلیارد دلار دستمزد و 1.3 میلیارد دلار مالیات، از دست می دهد.

این گزارش نشان داد که کسب و کارهای ایالات متحده 424 میلیارد دلار برای ارسال اجاره خودرو مسافران در جاده ها برای 514.4 میلیون سفر تجاری داخلی در سال 2016 صرف کرده اند. صنعت گردشگری کسب و کار از 7.4 میلیون شغل حمایت می کند و 135 میلیارد دلار در مالیات های فدرال، ایالتی و محلی ایجاد شده است.

بخش عمده ای از مشارکت مسافرتی کسب و کار در اقتصاد، به طور مستقیم به صنایعی است که در خدمت کسب و کار مسافران هستند، اما مزایای زنجیره تامین خود، 132 میلیارد دلار اضافی غیر مستقیم دریافت می کنند.

اجاره ماشین


مایکل وک مک کورمیک، مدیر اجرایی GBTA و مدیر عامل، گفت: اجاره ماشین “کسب و کار مهم است مهم است – یک راننده حیاتی اقتصاد است.” “در یک زمان که بسیاری از سیاست ها باعث ایجاد عدم اطمینان و اختلال در سفر می شوند، این مطالعه نشان می دهد که اهمیت تصویب سیاست های مسافرتی به خط مقدم کشور ما”.

دیوید ریمر، معاون ارشد و مدیر کل آمریکای شمالی، اجاره اتومبیل گفت: “شیوه ای که مردم و شرکت ها در انجام تجارت به تغییرات و تغییرات دیجیتالی در 20 سال گذشته دست زده اند. “با این حال، گزارش اقتصادی تاثیر تجارب تجاری ایالات متحده نشان می دهد که تعامل چهره به چهره فعال شده توسط کسب و کار، یک ابزار تجاری حیاتی است. مسافران امروز کسب و کار مدرن می خواهند دسترسی به همه محتوا، به بهترین نرخ های شخصی و کرایه ها، و از طریق کانال های مصرفی. برای حفظ تاثیر اقتصادی سفر تجاری، صنعت ما باید همچنان به تکامل برسد تا نیازهای این مسافران را تامین کند. ”

در سال 2016، متوسط ​​هزینه صرف شده برای کسب و کار 2.2٪ به 520 دلار کاهش یافت، از جمله 163 دلار در محل اقامت، 180 دلار در حمل و نقل، 94 دلار در مورد غذا و نوشیدنی در رستوران ها، 33 دلار در سرگرمی و 50 دلار در خرید و فروش. این میانگین ها عبارتند از: سفرهای خارجی داخلی و بین المللی، و همچنین سفرهای روزانه و شبانه.

تقریبا نیمی (48٪) از سفرهای تجاری ایالات متحده برای اهداف موقت کرایه ماشین (سفرهای فروش، خدمات مشتری، سفرهای دولتی و نظامی و سفر برای ساخت و ساز یا تعمیر) گرفته شد، در حالی که 28٪ برای اهداف سفر گروهی گرفته شد.

طبق گزارش، خودروی شخصی یا کامیون (35٪) محبوب ترین رنت ماشین مسافر مسافرتی ایالات متحده در سال 2016 بود که پس از آن هواپیمای (28٪) و ماشین اجاره (13٪) بود.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: